onsdag 11 mars 2015

Usch mig!

Jag är så dålig på att blogga så att det är helt cepe. 
Jag glömmer bort bloggen eller så känner jag att jag inte har någonting vettigt att skriva om.
Jag menar här händer det inte så mycket.  Det skulle bli mest en himla massa gnäll från min sida. Jag menar vem fan orkar läsa på en massa gnäll?  Inte då jag! Så det är väl bättre att skriva om någonting som faktiskt är roligare/intressantare att läsa.  Ja,  jag har nog en poäng i det hela.  Ett noll till mig ;)

Anyway, Så har jag en glad nyhet som jag kommer att berätta om imorgon eller ska jag säga senare Och då skriver jag från en dator.
Det är liksom enklare att skriva från en dator än från mobilen.

Ska nu i alla fall ta och försöka sova en stund innan morgondagen börjar. 

Puss & godnatt ♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar