onsdag 11 mars 2015

Roliga Nyheter!

Ja, som jag sa i natt så hade jag nåt roligt att berätta. 
Jo, det är nämligen så att jag var ner till folkhögskolan  här uppe i Älvsbyn. 
Skulle gå dit för att höra mig för lite om studier och så vidare. 
Fick i alla fall en plats på skolan så jag ska börja att studera 
här på folkhögskolan till hösten :D 
Me so freaking HAPPY! :D 
Det ni, det trodde ni väl aldrig om lilla mig? :) 

Känner att jag vill göra nåt och inte bara sitta "hemma" hela jävla tiden. 
Anyway, så ska jag försöka få ett "helgjobb" någonstans. 
Men det krävs då att jag ligger i ordentligt och inte tar på mig för
mycket grejer så att man inte orkar med någonting i slutändan. . .
För det får ju absolut INTE ske. 

Vet dock bara inte hur jag ska göra med CSN, men det ordnar jag senare. 
Jag har ju inte bråttom med det direkt. ;) 
OCH så en liten bild på detta! ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar