tisdag 17 februari 2015

Äntligen!

Äntligen efter ett par veckor och dagar så känner jag inte att jag är sådär yr som jag varit.  Hoppas det håller sig också. :) Mår äntligen lite bättre,  behöver bara jobba lite på "förkylningen" som jag haft sedan jag kom hit.  Men den försvinner väl med tiden?  ;) Bara jag slipper yrsel som jag haft.

Och en sak till. 

För ett tag sedan så fick jag kontakt med en tjej i tjugo års ålder som bor här.
Vi har ju haft kontakt till och från och våran kontakt har väl blivit en bra början på en vänskap :) Nu har jag ju äntligen något att hitta på någonting kul med.  :)
Sen har hon ju typ världens sötaste unge med så man får till och med krama bebis ;) Kan de bli bättre?  :)
Nä nu blir de till att sova för det behövs efter en hela femton timmar skön sömn denna natten som var. 

Puss och kram ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar