söndag 4 januari 2015

Nyvaken!

Eftersom jag typ är nyvaken så håller jag just nu på och dricker en massa kaffe för jag är så trött. :/
Tar en massa krafter att läsa och se negativa statusar på Facebook.
Såg en himla rolig igår.  Stod nåt i stil med att de som gillade denna status skulle hon ta bort som vän eftersom hon var ju så trött på folk. Jag gillade statusen och kommenterade "K-Bry! :D"
Det resulterade att hon faktiskt plockade bort mig som vän.
Äh,  vem liksom bryr sig om henne den jäkla attention whore som hon är ;) Blockade henne så jag hädanefter slipper hennes idioti. 
Dessa förbaskade statusar om att hit och dit kan lika gärna ta bort mig som vän. Palla se dom. Det blir fetblocken för de jävlarna.
Vet ni att man inte ska lägga sig för att sova om man är på dåligt humör. För jag vaknade på minst lika dåligt humör som jag hade igår innan jag lade mig för att sova. 
Ska i vilket fall försöka göra det bästa med dagen för att slippa bli det minsta irriterad. Man vill ju inte gå runt och vara på dåligt humör en hel dag. Det är liksom jobbigt i längden.  :/ ^^

Anyway så ska jag ta mig en kopp till nu sen ut och ta en cigg.

Puss! ♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar