söndag 4 januari 2015

Segare dag får man leta efter!

Denna dag har gått så otroligt segt. Jag har varit trött och på jättedåligt humör. Det va liksom såpass illa att jag inte orkat göra ett skit. Blev liksom "tvingad" att laga mat idag. Jag som egentligen inte orkade göra det. Liksom stå vid spisen och skära grönsaker till salladen. Det hade liksom varit enklare att bara ta och typ steka en hamburgare eller bara ta någon macka istället. Men nä,  här skall lagas mat. :( Aja,  salladen vart God i alla fall.  :D Jag som till och med hade tänkt att städa och så idag. Men jag hade verkligen ingen ork. Men äntligen ligger jag i sängen med min underbara loka jordgubb ananas och sveper den och tar mig en bit mjölkchoklad :)
Nyttigt och bra,  nä,  jag som egentligen inte vill äta och dricka strunt. Vill liksom gå ner lite i vikt.  Och eftersom det ändå är måndag imorgon så kan jag ju passa på att börja göra lite "situps" och ta mig en lång promenad.  Vet att det räcker för mig eftersom jag har så otroligt lätt att gå ner i vikt. :)
Men har lika lätt för att gå upp i vikt också så man får ju passa sig för att äta onödiga saker och börja äta rätt. :) Ja,  ni vet, fasta tider och lagom mycke på tallriken. Hmm.. får testa att börja äta frukost igen. Blir ju ändå en ny vecka med nya tag.  :) För er som ändå läser och kanske kan ge mig nåt bra tips på någon smoothie eller nåt? Det vore liksom toppen på snoppen.  :D
Jag ska sätta ett mål på mig själv. Jag ska ha gått ner 10-15 kg till sommaren :) Och jag ska banne mig nå det målet! :D

Puss och kram !♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar