lördag 3 januari 2015

Kärleksmums!

Det blev visst kärleksmums. Dra mig med ändan baklänges i gruset Vad gott det blev.  Lite bilder på det kommer längre ner.  :)

Just nu ligger jag i sängen och vilar och inväntar sömnen. :)
Man blir visst lite lat efter man bakat. Pratade nyss med min lillasyster och fick höra att hon precis kommit hem.  Skönhet för henne efter ca 8h på tågen. Blää, det är ju drygt att behöva åka tåg så länge och så långt.  :/

Funderar på att se någon film eller kanske någon serie?  Vet dock inte om jag orkar påbörja en ny serie.
Jag menar jag följer ju redan såpass många att jag själv har svårt att hålla reda på dom.  :/ ^^
Har i alla fall sett lite gamla "chick flicks" de senaste dagarna.  Typ som: The Proposal,  The Prince and Me och en klassiker Pretty Woman! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar