onsdag 28 januari 2015

Efterlängtade natt!

Denna dag har gjort så otroligt sakta idag. Man har som inte fått gjort någonting. Jag har varit mega übertrött! Vilket resulterade att jag varit på väldigt dåligt humör. Det är ju såklart inte det bästa att vara i närheten av min morfar för han blir då minst lika grinig som mig och då slutar de med att vi två tillslut kastar ut fula ord till varandra. Som tur va så gick jag tillslut ut en stund och tog mig ett par bloss och lugnade ner mig.  ;)
Visst jävlar jag var ju på ett intressant möte idag och fick reda på att jag ska träffa mig en arbetsterapeut eller vad det nu hette? Plus att jag i natt såg att Ica lagt ut en annons på arbetsförmedlingen så jag söker väl mig dit och hoppas på det bästa. :) Håll tummarna för mig. :)
Imorgon ska Jag äntligen iväg och hämta mitt legitimation som borde ha komma imorgon.  ;) Och en sak till. . Nu kostar cigaretter otroligt mycket.  Hahaha! 50:- nu ju.
Nu känner jag att jag börjar att svamla så jag avslutar detta och lätt mig för att sova nu. 

Puss å hej! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar