torsdag 29 januari 2015

Ord och inga visor!

Idag fick jag äntligen mitt älskade legitimation.  :) Började dagen med att gå på toa.  Kissa behöver jag varje morgon. Jag kollar inte ens på telefonen.  Jag vet bara att klockan är över nio. Jag sätter igång och kokar lite kaffe. Ska ut och röka,  då ser jag i min telefon att jag fått ett sms. De va ett sms från polisen att jag skulle hämta mitt id kort. Så jag gick direkt och gjorde det. Det är en bit mellan där jag "bor" och polisen.  Hämtar äntligen mitt legitimation och går vidare mot arbetsförmedlingen. Skriver in mig där. Efter det gick jag till banken och öppnade ett nytt konto och så vidare.  Btw.. där på banken jobbar faktiskt en snygg bög ;) de ni ;) Ja, de va han jag fick sitta med ett tag där på banken. Han är väl kanske inte "snygg" i den bemärkelsen utan snarare "fin". Hade finns kläder och kläder som bara skrek "BÖG"  på sig. Hans sätt att både agera och tala sa mera. Han hade till och med jätte lite mascara.  :) en bög märke sådant. ;)
Ja de va typ min dag.  Eller ja!  Det va ju typ två månader sedan jag över huvudtaget drack så jag fick till bolaget och köpte mig en flaska vin bara för att jag kunde och jag ville!  :)

Puss å kram å nyp i stjärten!  ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar