tisdag 30 december 2014

Att inte kunna sova!

Ja,  som jag tidigare nämnt är att jag har vissa sömnsvårigheter. Idag verkar det vara en sådan dag. Fast jag är trött så kan jag inte somna.  Nr 1 jag hittar inte ett bekvämt sätt att ligga på. Nr 2 jag tycker det är för varmt för att kunna somna. Nr 3 skoja bara, det finns ingen nr 3. Så som jag tidigare nämnt är att jag "funderar" och "kollar runt" lite efter olika bloggportaler. Vill ju såklart blogga på dryck bästa eftersom jag är bäst. Då ska ju jag ha bäst också. :) (skämtochsido)
Anyway så tycker jag ni kan komma med tips på olika bra bloggportaler så kanske jag flyttar över min blogg dit. Hade ju några funderingar på (p-life?) Där Blondinbella har sin blogg.  :)
Ja just,  jag är ju uppe i norr och fryser ihjäl mig. Idag var det närmare  -30°c . Fy tusan. Hade i alla fall tur att temp sänktes, eller ska jag kanske säga höjdes?  Det avgör ni. ;) blev i alla fall varmare och varmare ute ju mera tiden gick. Skönt kan jag tycka eftersom min jacka är trasig och inte går att stänga.
Nu såhär efter lite skrivande så tror jag att jag lugnat ner mig och kan somna. Ögonlocken börjar att kännas tunga. Då är det illa! ;)

Puss och kram ses på stan. ♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar