onsdag 31 december 2014

This day!

Hej alla fans! ;)
Denna dag har varit lite upp och ner. Vaknade av mig själv för en engångs skull. Började i alla fall dagen med kaffe och sedan ut för att röka.  :) glad som tusan blev jag för att det inte va lika kallt Idag som det var igår. Strax efter det ringer min mobil och det Va min mamma som ringde. Hon hade ju såklart inget vettigt att säga än att jag va" dum i huvudet och jag kunde dra åt helvete! "Var kanske inte så kul att höra..
Till slut fick jag nog och blockerade samtal och sms från henne och skrev ett sms. "Hör aldrig mer av dig till mig, Eftersom du uppenbarligen inte klarar av att ha en normal konversation. Ha ett bra liv. " fick till svar:" Fu" - alltså (Fuck You) de va ju himla moget av henne, NOT!  ;)
Aja, hon lugnar väl ner sig till slut. *hoppas jag*
Strax där på kom min älskade lillasyster ♥ så blir ett nyårsfirande med henne ♡
Strax efter att hon kom så gick vi till affären och hon typ skämde
Hon ut mig genom att säga "tyckte du att han va snygg? " det va rätt så högt och det va ju såklart en personal. Och ja,  jag tittade på honom för han är rätt fin faktiskt.  ;) Han har ett sådant oskyldigt men samtidigt lite mysko utseende. Är lite svårt att förklara. Och jag menar,  tänk om han hörde vad hon sa? Jag kommer ju aldrig mer kunna gå in på Coop i Älvsbyn efter detta. (Tror jag)
I alla fall så ska jag ta och försöka sova nu. Mina ögon kliar, Då vet man att John blund har varit här. Puss och godnatt. ♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar