tisdag 30 december 2014

Vad är vitsen?

Jag förstår inte riktigt vitsen med att "puffa" folk på Facebook. Är det för att få uppmärksamhet eller bara för att man har tråkigt och inte finner någonting annat vettigt att göra?  Hmm... de är mitt natt grubbleri just nu. :D
Idag är jag extremt glad över att äntligen efter massa slitande och kämpade har fått tillbaka min domän. Alltså (queerguy.se). Den spårlöst försvann ett tag men har äntligen återfunnits igen vilket jag är glad över.  Ingen annan svensk ska sno "mitt namn". Har sett på en bloggportal att någon annan faktiskt kallar sig (queerguy). Anyway, jag är ju jag och vill de vara "som mig" så sure. :) Bring it! ;)
Tillbaka till det här med puffar.
Jag har en bild att visa... så här kommer den.

Puss, kram och massor av kärlek!  ♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar