tisdag 8 januari 2013

Vart finns dom!?

Idag börjar jag dagen som vanligt med kaffe och cigg..
Men på de kommer det en viss känsla som kallas "saknad"!
Jag börjar sakna mina gamla vänner som jag inte har haft kontakt med på väldigt länge nu.
Känns nästan tomt utan dom.
Vissa har jag själv valt bort pga vissa omständigheter..
Men börjar fundera på vart alla tagit vägen liksom?
Idag kan jag räkna mina vänner på en hand..
Ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden för att göra saker och ting till rätta..
Men väljer att se de hela på ett annat sätt så som "att man lär sig av sina misstag"!
Är de dumt kanske?
Någon sa till mig " Ta ett folkis år, du kommer ha de så jävla kul. Och du kan plugga upp dina betyg"
Alltså de låter jävligt lockande, men får bli en senare fråga..
Jag känner att jag varken har tid, ork eller lust med att träffa annat folk just nu..
Varför är ju pga att jag har fått sådana kallade "Flashbacks" vilket egentligen inte är bra.
Kan säga såhär att jag va en:
Glad och Trevlig person förut!
Idagens läge är jag bitter och ledsen!  =(
Går nog snart över..
Jag har fått nån slags knäpp upp i huvudet..
Jag vågar inte träffa folk, känner mig folkskygg och jag kan inte längre ha sex!
På tal om "flasbacken" så ska ni nu få veta vad det är..
Något som jag eventuellt är traumatiserad för..
Men de får bli i mitt nästa inlägg med tanke på att jag nu redan har skrivit ett ganska långt inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar