tisdag 8 januari 2013

Bra ibland!

Tjoo!
Ibland kan jag faktiskt tycka att de är bra att jag bloggar..
Jag brukar egentligen inte gnälla så mycket och vara som en öppen bok.. men just nu känns de lite som om att de är dags att kanske börja vara lite som en öppen bok..
Men tyvärr sån är inte jag.. för skulle jag börja med de så skulle såklart mina läsare öka^^
Folk skulle tycka och tänka så mycket..
Jag menar om jag skulle vara hela mitt riktiga "JAG" så skulle de va folk som skulle tyckte mindre om mig..
Men eftersom om att jag är egentligen en "snäll" människa så gör jag de inte.. Jag skulle tappa vänner, och andra bekanta..
Jag skulle vara forever alone.
Nog för att det typ redan känns lite så.. ;)
Tycker bara de är ganska skönt i alla fall..
Nu vet inte jag vilka som går in och läser min blogg men till er så har jag en liten fråga i alla fall..
Vill inte att någon av mina "vänner/familj" ska svara på detta..
För de kan jag ta med dem när vi ses/pratas vid.. xD
Jag vet att jag blivit tråkig den senaste tiden och tappat ca 430läsare i veckan..
De är ganska mycket..
Men min fråga till er är..
Ska jag vara lite mer som en "öppen bok" ?

Ta gärna en liten stund på er innan ni svarar OM ni svarar..

Puss & Kram ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar