torsdag 8 januari 2015

Vill åka nu!

Satt och pratade i denna förbannade telefonen med min vän som bor i Göteborg. Då slog det mig att jag ville lämna Sverige,  ja inte nu för gott utan snarare en weekend till typ London. Det hade ju varit grymt kul.  Vill dock inte åka själv. Plötsligt ringer telefonen och det är Lindah. Så jag frågade henne om hon ville med. Hon va ju på men att få henne på ett flyg är ju svårt.  Man måste söva ner henne och bära in henne på en bår så kanske det skulle funka.  :) Då med henne vet jag inte om det blir någon resa med.  :( Har i alla fall en plan B. Vilket betyder att jag hörde av mig till en släkting ifrån jokkmokk och frågade om hon va på eftersom jag vill ju åka med någon jag känner mig "trygg" med.  Hon sa ja!  Fan vad awesome! Hon skulle i vilket fall höra av sig när hon blivit frisk eftersom hon just nu ligger och är sjuk stackaren! :( ♥
Bara börja att spara till detta elände. (Shopping) haha

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar