onsdag 7 januari 2015

Gubben äcklar mig!

Som ni kanske vet så är jag hos min morfar. Och enda sedan Dag nr ett så har jag bara blivit äcklad av gubben. För det Första så sköter han inte din hygien som man ska. Typ duscha och borsta tänderna vad är det? Han snyter ut snoret i handfatet inne på toa eller när han står å pissar. Som ni få borde förstå är att hans äckliga snor hamnar kanske inte dit de ska. De kan hamna på golvet och på toaringen. Så att jag måste torka upp det! När han rakar ansiktet så tar han apparaten och sitter vid datorn som är i vardagsrummet så det blir hår överallt! Han tänder ljus och stoppar/lägger i grejer i dessa värmeljus så det blir stans största låga. Och så kan han ha när han ska sova. Då måste ju JAG släcka efter honom. :@ grrr jag blir så arg och äcklad och vet ej hur jag ska bete mig.  :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar