tisdag 13 januari 2015

Jag längtar!

Att behöva vänta på saker är inte alltid kul. Men snart så är det äntligen den tredje februari. Då kommer jag äntligen slippa fylla på min surf med 10 GB varje månad för då kommer äntligen Telia Sonera och kopplar in deras bredband. Yaay, jag kommer alltså då ha Wi-Fi. Då kan man kolla på filmer utan att slippa tänka på Hur mycket surf man har kvar i mobilen/surfstickan.
Som ni kanske märkt så har jag ju inte skrivit på ett par dagar. Har nämligen varit trött och ej orkat skriva.

I helgen gjorde jag absolut inte någonting alls. Kollade lite på film och så bara. Tog det mest lugnt i alla fall. 

Igår (Måndag) så var jag på arbetsförmedlingen och skrev in mig. Det gick inte så bra med tanke på att jag inget legitimation äger SOM VANLIGT!  Fick dock skriva in mig "manuellt" alltså på papper. Vilket betyder att de inte skriver in mig i deras datasystem. Det betyder då att jag ingen direkt hjälp Kan få från dom. Ja,  jag behöver ett legitimation NU. Helst igår! ;)

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt (08.00) men försov mig tills min telefon ringde kl 08.40. Ca.
Var ju tvungen att kliva upp då för att jag skulle på ett möte kl 10.00.
Så det va ju bara att gå upp och ta sig kaffe och göra sig i ordning. Strax innan jag skulle gå så säger jag till min morfar "Hejdå,  jag går nu" fick till svar "försök att vara normal nu! " Det lätt ju precis som om jag inte va/är "normal".
Men vad är då "normal" ?
Mötet gick väl lite sisådär,  kunde faktiskt gått bättre om jag själv fick bestämma. Aja,  det är väl bara vänta och se vad som blir.  ;)

Just nu ligger jag ju självklart i sängen i väntan på sömn,  det är ju inte alltid det lättaste. Speciellt när det kommer till mig med diverse sömnproblem.  Jag som var jätte trött förut vid typ 6-7 tiden ikväll men då va de ju för tidigt att sova. :/

Vi får se hur mycket mera jag kommer kunna skriva här pga min surf är på väg att ta slut. Och då fylldes min surf på med 20Gb. Har inte ens 1 GB  kvar FML..

Puss & kram ♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar