tisdag 11 mars 2014

Tankar och funderingar!

Jag har nu suttit uppe hela natten..
Allt detta på grund av en jävla ångest som
aldrig kommer släppa gissar jag på.
Har i alla fall kommit på att jag inte 
känner mig "hemma" här i Örebro.
Hur det kan komma sig vet jag inte?
Vet bara att jag vill här ifrån. 
Jag vet inte riktigt vart jag vill men i alla fall bort ett tag,
det skulle vara så himla skönt att bara komma bort ett tag.
Så jag funderar starkt på att åka och hälsa på min
underbara mamma som nu mera bor i Gävle.
Stannar jag kvar här i Örebro för länge nu så
kommer jag definitivt inte må bra. 
Jag kommer inte kunna ha ett socialt umgänge.
Allt detta på grund av något som egentligen inte borde 
få existera så kallad "ångest" .
Ångest är jobbigt att ha, speciellt när
man inte riktigt vet varför man har det och när det aldrig går över.
Just nu har jag precis haft en grov ångest i snart över två månader.
Det är tungt och jobbigt att känna så som jag känner just nu.
Känner att jag bara vill skriva av mig lite.
Så när jag väl är i Gävle tycker jag att man 
kan ta en fika med nån söt/snygg kille :P 
Det borde jag få unna mig efter detta helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar