måndag 27 januari 2014

Skulle kunna göra vad som helst!

Jag skulle kunna göra vad som helst för att få träffa en speciell kille.
Han är väldigt fin och väldigt trevlig. Värst av allt är ju att JAG är blyg för människan. Och jag som aldrig är blyg direkt. Är ju till och med blyg fast jag är ful.
Då är det fan illa!!
Tror nog bara det är för jag tycker han är väldigt fin.
Har dock fått för mig att han är en " player " men vad vet jag? :)
Vet inte ens om han vill träffa mig. Jag är så jävla osäker.
Men nästa gång jag träffar honom tänker jag ge ut mitt nummer eller fråga om hans. Hur jag nu ska våga det är ju en annan femma. :)
Det är nåt speciellt med honom som gör att jag vill träffa honom se honom och känna honom.
Vet dock inte om det är så att han tänder mig väldigt mycket att jag bara är kåt på honom eller om jag bara är nyfiken?  :)
Jag skulle nog chansa på nyfiken.
Eller vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar