måndag 27 januari 2014

Dessa tjejer!

Igår va jag med om något helt annorlunda och konstigt.
En tjej som heter Sanna la till mig som vän på Facebook. Hon började små stöta på mig.
Jag sa till henne att jag är bög.
Men då idag så skrev hon någonting underligt. Hon frågade mig vem jag var tillsammans med.
Svarade henne ärligt för jag är egentligen ingen otrevlig person.
Så svarade henne att jag inget förhållande hade.
Då blev hon typ sur och sa att jag hade sagt det igår.
Men det hade jag inte ens sagt. Sa bara till det trög fattade miffot att jag va bög.
Efter det har hon mage att fråga mig om jag och hon kunde bli tillsammans. Då känner jag lite Hallå eller? Hur gammal är du egentligen? Skrec då såhär ; " girls is not my cup of tea. Jag är fortfarande bög.  "
Seriöst hon skrämmer mig lite.
Och så skickade jag en bild på mig när jag kysser en kille.. Ja bild läggs upp på detta!
Usch kände verkligen att jag ville få ut detta. För detta skrämde mig faktiskt.

Puss på er mina underbara läsare.  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar