torsdag 25 april 2013

Städ & tvätt!

Idag så håller jag på och tvättar och städar för fullt.
Får eventuellt besök senare på eftermiddagen. 
Fick ett samtal om att min lillasyster skulle sitta i publiken på "Lilla Aktuellt"
på barnkanalen kl 10.30. Så jag kollade lite på de & fick syn på sötaste lillasyster såklart ;) 
Men hjälp vad tjock man blir i teve. xD 

Sen fick jag ett annat samtal från min kurator idag. 
Hon ville att jag skulle dit imorgon för att hämta några lappar för att sedan
gå iväg till "LABB" för att ta lite blodprover.
De oroade sig för mig, för jag rasat ner ca 20.kg
Och att jag knappt äter nåt. 
Men har fått igång så jag kan äta igen ;) 
Men de ville ändå kolla upp så att det inte va nån fara med mig. 
Så det ska jag ordna med imorgon. =)

Kanske ska försöka klämma in en video om jag hinner och orkar? ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar