tisdag 9 april 2013

Skönt att slippa ha detta inom sig!

Igår var jag ute och tog en promenad med en vän
runt naturreservatet vid universitetet och
sedan tog en glass på pressbyrån.
Varför jag egentligen ville ta denna promenad var just pga
att jag ville berätta hur jag tyckte & tänkte & hur jag
egentligen känner för denne.
Men så blev inte riktigt fallet för jag bara inte kunde.
Va ju så otroligt nervös och kanske tänkte för mycket.
Men i alla fall så sa jag det till slut.
För jag ville egentligen inte heller ha det inom mig.
Det både var & är jobbigt att ha känslor för någon som man
vet att det ändå inte skulle funka.
Även om han skulle känna samma sak som mig
så skulle de inte funka.
Inte för min del i alla fall.
Tycker ändå det var bra att jag till slut sa något..
För att de blev som en liten lättnad för min del och att jag
ÄNTLIGEN kanske kan släppa detta & gå vidare =)
 
//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar