söndag 7 april 2013

Lite Helgkul!

Kul helg!
=)
 
Jaharruu, vart ska man börja?
Kan säga att jag var sjukt trött i fredags och
festade i alla fall =D
Vart dock inte så pass långvarig i fredags! `
 
Men sen på Lördagen så fick jag ett lustigt samtal av Lindah
som fick med mig ut på Harrys helt sisådär spontant.
Dock inget hon hade räknat med att hon skulle göra någonsinn?
Men dock hade hon ju tjatat på mig hela veckan om att just HON
ville på harrys på lördagen.
Vilket i alla fall blev till ^^
Så vi åkte dit för att :
Sjåva, jona & olla besticken xD ^^
Skulle ju va nåt band och nån "hemligGäst?"
men fattar dock inte vem den hemliga gästen va ?
Kan säga att denna kvällen var fasiken den bästa på OTROLIGT länge.
Tycker att de va så konstigt att jag VÄRSTA släppte loss och hade
kul & bjöd mycket på mig själv..
Man kunde tro jag seriöst knarkat?
Tagit något uppåt i alla fall.
Men var bara av rena sköna fyllan ju. =)
Aja, anyway..
Så tyckte jag det var smockat med folk..
& även massor av dessa äckliga dreavvel som tyvärr
råkar sig finnas =/
Fanns ju såklart en grej man liksom reagerar över ^^
Ni vet sådana som tror de är något och de som tavvlar på en hela tiden. '
Träffa i alla fall en lagomt fin man i sina bästa dagar. =)
Och när jag säger man så menar jag ju inte en liten pöjkspoling
i min egna ålder..
Folk kan ju tycka de är lite sisådär konstigt av mig att
jag  ens vill titta på "gubbar"
men 40år på en hingst är väl inte så farligt? ;)
 
 
Puss&Kram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar