söndag 21 april 2013

Pyjamas party eller liknande!

Hej hopp gummisnopp!
Min helg har varit super mysig.
I Fredags så vart de Tacos och kortspel med de bästa umgänget ever.
Lördagen va dock inte lika mysig med tanke på att jag cyklade rätt mycket.
Med mycket så menar jag ont i rumpan mycket.
När jag väl kom tillbaka dit jag skulle så var ett oväntat och oanmält besök kvar..
Vilket jag inte tyckte va okej.
Vi som hade bestäm oss för att ha filmmys och äta goda saker som popcorn och cheese doodles xD
Gott som bara sjutton är de ju.
Idag så sov jag fram till kl va ganska mkt.
Med mkt menar jag runt 11.00 ;)
Senare på eftermiddagen så va jag och Lindah ute på en promenad på ca 1h.
Efter det så tjoade Emmi på mig på Facebook och sa " du gick förbi här utan att komma förbi och säga hej" typ.
Så va ju bara att ta på sig skorna och gå hem till henne.
Just nu sitter jag hemma hos Emmi och tjoar med henne och hennes lillasyster Frida. Tänkta slagga kvar här och göra nåt kul eller nåt? 
Haha, återstår ju bara att se vad "kul" innebär?
Tänkte eventuellt lägga upp en liten flum video på detta med..
Så håll för sjutton ögonen öppna xD
Nää, detta får allt räcka för idag!

Puss&Kram ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar