torsdag 11 april 2013

Confessions nomb 2


Jag hade tanken och funderingar där ett tag,
"jag kanske skulle börja använda droger".
Vilket jag provade på ett par gånger men är dock inget jag skulle göra nu mera.
För det var skit de med, man mådde ju inte direkt bättre av de. 
Allt förutom kokain, de va den skönaste drogen jag testade på. 
Dyrt som fasiken var det också. 
Jag hade funderingar på prostitution för drogen var så jävla dyr. 
Tills den dag jag vaknade upp och insåg att detta var inte vägen att gå.
Jag slutade med allt utan någon behandling, jag var ju inte beroende av skiten.
Tack & Lov för de. 
Något jag inte riktigt förstår är att ingen av mina närstående märkte på mig att
jag tagit droger och så vidare.
Vilket jag i alla fall tyckte var bra på ett sätt fast ändå inte. 
Nu efter jag skrivit detta så vet jag till 100% att
några av mina " vänner" inte finns kvar längre. 
Andra vänner kommer att finnas kvar. 
Dock kommer dessa att ställa sjuhelvetes många frågor.
Och NEJ jag svarar inte på nån av era frågor.
Lär er i så fall att bara acceptera och leva med att jag va så förut.
Jag orkar verkligen inte med frågor från någon angående detta just nu. 
Är bättre om jag själv får komma in på samtalsämnet och berätta själv utan massa frågor.

Oj nu blev de mycket igen. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar