onsdag 10 april 2013

Confessions and other stuff!

Jag visste att detta skulle komma så fort jag kom hem till ensamheten! 
Just nu sitter jag i sängen & lyssnar på musik.
Musik som får mig att tänka på massvis av saker och ting.
Jag har tankar och funderingar över livet, framtiden och massvis av annat trams.
Saker och ting jag skulle vilja förändra, ta tillbaka eller helt enkelt skulle ha gjort eller inte gjort.
För vad jag än gör blir allting bara fel.
Lika bra att inte göra ett dyft från och med nu.
Jag tänker inte leva detta så kallade "dubbelliv" det pallar jag inte med.
Att jag jämt och ständigt ska få behöva ljuga för nära och kära för att framstå som "normal".
Vilket jag dock inte är. 
Enligt min egna uppfattning är det faktiskt så att det inte finns många som är "normala".
Så fort jag ser möjligheter så försvinner dem lika fort igen.
Jag gör möjligheten till en omöjlighet. 
Jag lever, jag gör mitt... Sköt ert för jag sköter mitt..
Jag ska från och med nu försöka att inte ta emot all skit från andra,
andra som knappt kan ta hand om sig själva. 
Jag har tagit emot för mycket skit i mina dagar sedan jag var ett litet barn.
Det förklarar varför jag är så pass "dum i huvudet" .
Jag själv kan tycka att jag gör saker och ting helt fel och helt enkelt inte är värd dessa chanser som jag fått i mitt liv.
Jag har även gjort några få bra grejer i mitt liv med. 
Men med alla dessa motgångar så orkar jag inte ställa mig upp igen på ett bra tag för att försöka,
försöka ta itu med det jag behöver.
Jag sa tidigare för någon dag sedan till en vän: " Jag känner inte igen mig själv "
Hur kan detta komma sig?
Jag dricker för mycket och för ofta kan jag själv tycka.
Men nu får det vara ett slut på det.
Jag drack mycket för att försöka att "glömma & gå vidare " 
Jag kan säga nu av egen erfarenhet att det inte hjälper. 

Jag känner att det vart ganska mycket här på en gång nu.
Så får dela upp detta..

Ha de bäst så länge



Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar