tisdag 19 mars 2013

Varför ska de göra så pass ONT!?

Hej hopp! =) 
Just nu sitter jag & funderar på detta med kärlek osv. 
Varför är det så damn svårt att förstå den?
Varför kan man inte heller erkänna att den finns?
Utan istället gå runt & må skit över de känslor man har,
som tyvärr är frustrerande. 
Jag har känslor för en person just nu. 
& blir bara värre ju mer jag "dummar mig" 
Med att dumma mig, menar jag på att jag typ...

* Träffar andra.
* Ligger med andra.
* Pratar med andra.
osv..

Det sårar bara mig själv på nåt vis. 
Vet dock inte varför riktigt?
Hur sjutton kan det komma sig ? 
Uppenbarligen gillar jag att såra mig själv eller liknande? ^^ =/ 
Aja, tror jag får helt enkelt sluta upp med dumheterna!
Men vill ju inte riktigt det heller ^^
Men tror att den personen jag har känslor för
inte har några för mig?
Trotts en viss svartsjuka..  ^^

Sen vågar jag ju inte direkt heller säga både de ena & de andra till denne...

Btw... 
igår var jag med om världens grej asså. 
Jag va på väg till en vän för att typ prata lite och ta en cigg., 
Så helt plötsligt dyker ett utav mina ex fram med bilen och tutar & stannar. 
Typ ber mig hoppa in i bilen och prata lite,
sen ville denne att jag skulle komma till honom senare & kolla på film.. 
Kan säga att det var ca 6 år det tog slut mellan oss.. 
Så fattar inte riktigt vad det är han vill ? 


Aja, Puss & Kram så länge ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar