torsdag 21 mars 2013

mår skit!

Kan berätta att jag faktiskt va ute i tisdags! =) 
jag hade ganska trevligt där tills nåt äckel sa: 
" Jag knullar din mamma över bardisken"
Haha, hur störd får  man inte va? =) 

Anyway, så vart jag inte såå full så jag va inte ens bakis 
dagen efter.. 
Blev faktiskt mer vatten än drinkar på Satin.  =) 
Men sen va de en grej jag typ störde mig på! xD 

jag va ute & blossa, så kommer de fram en kille som typ " hit on me" 
& jag uppfattade inte riktigt de förrän en 
väninna sa de till mig.. 
& jag dissa såklart xD 

Sen va de en annan kille som skrämde vettet ur mig typ xD 
Han typ stirra på mig och jag tillslut fråga vad äre? 
Han bara va tyst & fortsatte.. 
Efter en stund sa han- 
" Dina ögon alltså, dem är så jäävla fina" 

Asså, kan folk sluta kolla på mina äckliga ögon älläh?

Idag känner jag mig febrig & sjuk =/ 
Inget vidare för fem jävla ören.. ='(
Svårt att andas har jag med =( 

Så tog visst en bild på mig nyss!




Vila på detta, de behövs verkligen.. =/

Puss&Kram ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar