söndag 13 januari 2013

Kliar i fingrarna!

Hejsan! 
Va nu i alla fall 3 dagar sedan jag skrev nåt sist? =) 
Jag känner att jag inte klarar mer.. 
Det bara kliar i fingrarna... 
Jag vill skriva mer! 
Haha, egentligen har jag fan i mig inget vettigt att skriva om. 
Men tydligen så ska det finnas en drog som gör wierd stuff!

Tänkte att jag skulle lägga ut länken här :P 
Men i alla fall..

Bloggpausen får bannemig va slut nu.. 

De senaste dagarna har jag faktiskt vart ganska så nere 
men varför vet jag inte riktigt, och jag tror egentligen inte att 
jag har någon bra anledning heller på att vara lite depp för den delen heller!

Idag har jag suttit och räknat ut lite på min ekonomi och inser nu att 
jag måste bli av med mitt "shoppingberoende"! 
 Och att jag måste sluta upp med att gå ut & festa så 
jävla mycket som jag gör. 

Typ där försvinner alla mina pengar! 
Och till dessa jävla taxireser! 
USCH!
Jag borde egentligen skämmas.. 


I alla fall.. Från och med NU så ska det bli såhär: 

* Betala Räkningar
* Spara Undan Lite ^^ Är ett (MÅSTE)
* Banta sönder mig! =)








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar