måndag 14 januari 2013

De jag vill!

Det jag vill är att bara försöka glömma de som hänt.
Och att jag ber alla att vara på sin vakt när de gäller nattklubbar och så. Man vet aldrig vilka slusk de finnes bakom i alla hörn...
Här ligger jag nu och har svårt att somna trotts min ökade dos av medicinen!
Men är väl säkerligen pga att jag är så pass på dåligt humör just nu så jag tycker hälften vore nog.
Nu har de varit en del som läst mitt inlägg om självaste händelsen som hände mig för några år sen.. som jag trodde jag kommit över tills för nån vecka sedan.. när jag fick upp bilder i huvudet.. då till slut fick jag nog..
Jag gjorde kanske inte ett smart drag att skriva ut de för att senare sprida runt de..
Nu kommer vi till frågan: varför jag spred det?  - Jo,  de är bara för jag skulle kanske vilja ha nåt tips. om hur jag ska kunna försöka glömma detta och gå vidare med mitt liv! Vilket jag nu insett att de kommer att ta tid!
Nä, nu får de vara slut på ältandet för idag..

Puss å Kram ♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar