tisdag 8 januari 2013

Deprimerade stunder!

Alla har väl någon gång känt sig deprimerad eller nåt åt de hållet.
Men när jag känner mig extremt ledsen/deppig brukar jag låsa in mig och stänga av telefonen..
För då vill jag vara själv..
Jag skriver inte detta pga att jag mår dåligt eller nåt nu..
Jag hade knappt nån känsla då jag skrev det förra inlägget heller..
Så de skrev jag inte pga av jag var deprimerad eller så.. utan skrev ut de mest pga att jag bara tycker att det är jobbigt att få upp bilder i huvudet av själva händelsen..

Jag kan ibland känna såhär att jag vill träffa en kille som seriöst kommer att straffknulla mig.. Eller som vill... Jag vet de kanske låter sjukt men.. så är de faktiskt!

Jag sa de till en kille igår..
Fick ett bra svar av honom då..
Dock något jag redan räknat med att jag skulle få till svar..
Va ett svar iform med att han inte ville göra nåt som jag egentligen inte vill.. och att han skulle inte kunna klara av de typ.. att han skulle få skuldkänslor...

Frågan är..

Kommer de vara så att jag kommer vilja ha någon som
"Straffar" mig?

Anyway.. ska röra mig till bussen nu.. C ya...♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar