tisdag 6 januari 2015

Kvarg och mixade bär!

Idag testade jag mig på kvarg och mixade bär. Ja jag mixade ihop allting så det blev drickbart. Använde mig av en mixer, blåbär,  hallon och såklart kvarg naturell. Det var drickbart och gott faktiskt. Man blev ju typ mätt av de.  :) Så jag kommer definitivt att göra detta fler gånger då jag faktiskt tyckte om de.  :) Ska såklart testa på att göra med lite andra grejer och med grejer menar jag såklart frukt och bär.  Man måste ju testa sig fram för att se vilket som man tycker är godast.  :) Idag har jag endast påbörjat min städning och har enbart hunnit att dammsuga i kök,  Hall och toaletten.  Det återstår då två sovrum och ett vardagsrum.

Vill också tipsa er om att på onsdag börjar en serie på TV4 kl 23.00 Wentworth heter den.  Den ska då jag se på. Så jag har lagt till den påminnelsen via appen "tv.nu" där kan man ställa in påminnelser och lägga till sina favoritprogram för snabbt och enkelt tv guide. :)

Förresten. . En bild på mitt mix kommer nu ;)

Puss och kram! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar