onsdag 24 december 2014

Where's the christmas spirit!?

Här ligger jag i sängen med min mobil och inte gör ett skit. Liksom vad finns det här att göra? så jag tänkte att jag kunde göra ett inlägg här eftersom jag ändå inget har att göra.  :) Det är ju självaste julafton idag dessutom.
Jag har då ingen jul känsla alls. Liksom vad hände?  "Where's the christmas spirit?"
Igår hade jag världens tråkigaste dag så jag slängde ihop en tårta och spelade sedan bingolotto på uppesittarkvällen. Ja,  jag ställde mig och började städa hela lägenheten igår morse. Hann liksom bara upp och ta en kaffe och en cigg för att sedan påbörja städningen.  Just ja,  jag rullade ju köttbullar igår.  De var rätt goda. :) Idag har jag endast vaknat. Ätit lite mat och legat i sängen. Vilket liv va?  Nu tänker ni säkert: "öppnade inte du nån julklapp? " svar: nej,  jag fick inga!  :) Behöver heller inga ha. Är glad att jag har rena kläder,  är frisk och har mat på bordet.  Tänk er dem som inte har det så bra som vi. Då talar jag om dessa hemlösa människor i världen runt om. Jag tänder ett ljus för dom och lägger en extra tanke på dom just denna dag. Tycker ni läsare kan göra detsamma. :)
Önskar alla er en riktigt skön och trevlig jul. Och ni... drick med måtta och tänk på barnen.

Puss och Kram! ♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar