söndag 2 november 2014

Lite natt skriveri!

Sitter här vid datorn och funderar på massor av saker. 
Saker som jag vill göra med mitt liv ;) 
Först och främst så vill jag ordna upp mitt liv. 
Styra upp det helt och hållet. 
Vet att det kommer ta ett tag tills jag nått dit. 
Men man ska ju alltid sikta högt och ha höga mål =) 
I alla fall så ska jag bannemig ta och fixa detta :P 
Jag är en stark person och ska bevisa det =) 

----------------------


Kom på en grej.. Thihi...
Lite knäppt men... 
Jag träffade en gammal vän till familjen i början av september. 
På nåt helt random ställe som en park i Vretstorp som ligger en bit utanför Hallsberg. 
Anyway, tyckte det va kul att träffa henne. :) 
Var som ett par år sedan man såg henne ju. :) 
Att se henne frisk och kry efter cancern var helt underbart. 
Vilken känsla och vilken glädje som fanns där. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar