tisdag 4 november 2014

Chillar!

Det blev inget jäva True Blood för mig. 
Jag fastnade visst i telefon med kik och lite annat. :) 
För er som har frågor kan ju alltid fråga mig på kik för ett snabbare svar. 
QueerGuy90 heter jag där då ;) 

Idag har jag verkligen ingenting på schemat. 
Så jag kan göra exakt vad fan jag vill idag. :) 
Men då kommer vi ju till det här att jag inte känner någon här jag är. 
Eller ja, jag känner ju min mamma och min lillasyster.
Sen bor ju faktiskt min mors kusins barn här, för att han pluggar här. ;) 
Eftersom han pluggar så har han ju "fullt upp" .

Hade tänkt att eventuellt cykla ner på stan och handla nåt bara för att jag kan. 
Då slipper jag gå hit till denna affär som man knappt kan kalla affär ;) 
Lite omväxling i tillvaron ;) Haha :D 

Igår så skrev ju en kille om misshandel. 
Och såklart var det bilder på mig där ;) 
Klicka HÄR för att läsa hans inlägg. :)


♥ Puss & Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar