fredag 7 mars 2014

Mode har inget kön!

Idag läste jag nåt små kul på facebook.
Va en vän som uppdaterat sin status:
" Känslan när man shoppar tjejkläder med sin far " 
Han tyckte uppenbarligen det var för mycket I Guess? U Never Know? 
Anyway, jag tyckte direkt att det lät lite kul i alla fall,
och då slog det mig denna fråga: Visst börjar det bli allt fler "unisex" kläder,
eller är det jag som är helt ute och cyklar nu? 
För ett tag sedan så köpte jag en "tjejkeps" som det står "SWAG" på.
Jag tycker den är fin och där av att jag köpte den. 
Samt att den "passade" mig. 
tror jag har fler "tjejkläder" hemma men orkar
 inte gå och kolla i garderoben.¨
Visst är det inte värsta grejen med att en kille köper "tjejkläder" 
och tvärtom? 
Jag vet till exempel, min lillasyster vet jag brukar/brukade
köpa "killkläder" 
Varför göra stor grej av de? 
Men visst....
Jag skulle aldrig köpa mig en klänning eller kjol eller liknande!
Inget jag tänkt på än i alla fall. 
Men jag är en djävul på att gå i 10 cm klackar :P 
Det fick jag reda på genom en fest som spårade ur en aning
på valborg ifjol. :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar