fredag 21 mars 2014

Ingen sömn!

Hej hopp.  ;)
Här har man inte fått en blund på hrla natten och varför vey jag inte?
Är helt sjukt att just jag ska vara vaken en hel natt ibland och bara sova en timme på dagen bara.
Det är ju så typiskt mig.
Fattar ibte varför jag inte kan sova.
Har faktiskt försökt att sova i ca 6, 5 timmar nu men inte funkat.
Är trltt som bara sjutton.
Får i alla fall sova en timme på dagen och försöka sova tidigare ikväll? !
Jag trir faktiskt att jag kan ha en liten aning om vad det är som spökar för mig just nu.
Spöket heter ÅNGEST..
Men har egentligen inget att ha ångest över.
Just nu är jag hos min storasyster Bella i vivalla.
Skriver nämligen detta inlägg från hennes telefon ;)
Har pratat vett och etikett med min lillasyster Alexandra idag eftersom hon bara drog iväg igår på nån hockey match utan att säga det till mamma och så hade hon glömt upplåsningskoden till sin äckliga Iohone, så de va ju klart att den va kvar hemma och spärrad. Är ju enkelt att bara koppla in telefonen i datorn och gå in på ITunes för att återställa telefonen ;)
Men det behagade hon göra efter hockey matchen.  Känner att jag skriver av mig lite i detta inlägg.
Men det är ju klart man blir orolig när man inte kan få tag i henne då mamma ringer ich säger att hon är "försvunnen"
Nig om det nu..
Nu ör det fredag så vad händer då?
Själv har jag inget planerat ;)
Gillar att ta dagarna som dom går.
Ska i alla fall hem till Penny och eventuellt hem till Isabella och ta en kaffe ;)
Får väl se hur det blir med kaffet hos Isabella.
Är ju ganska så trött just nu så jag egentligen inte orkar nåt överhuvudtaget.

So long suckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar