fredag 7 mars 2014

Bo hos kändisar en vecka!

Har valt ut ett par kända folk som jag skulle
 vilja "bo" hos i en hel vecka bara för att se hur dem är som personer.
Folk kan ju nu tro att jag bara vill det för att få "status"
Men nej...
Rackarns, där har ni fel.
Vill liksom bara uppleva hur det är att umgås med en känd person.
Ta reda på hur dessa kanske själva känner när dessa 
fotografer och fans dyker upp överallt för det kan ju 
vara jobbigt i vissa situationer.
Jag vill se det med egna ögon och verkligen uppleva detta
samt att jämföra och se vem man hade roligast med. :P 

Nr 1. Jennifer Aniston


Varför valde jag henne?
Jo, för jag tycker om henne grymt jävla mycket.
Bra skådespelerska. Gillar dock mest hennes acting i Friends.
Wow, jag hittade tyvärr inte svenska ordet för acting och orkar inte googla. 

Nr 2. Miley Cyrus 

Visste inte vem hon var förrän serien "Hanna Montana" kom på Disneychannel.
Är väl där ifrån hon först blev känd. 
Ja, jag kollade på Hanna Montana, de va ganska bra och ett bra tidsfördriv. 
Sen började hon komma ut med singlar och så vidare. 
Gillar hennes musik. 

Nr 3.  Selena Gomez 

Selena Gomez är en av de finaste jag sett tror jag =) ¨
Har till och med haft en sjuk dröm om henne. 
Drömmen handlade om en typisk Lindsay Lohan, Freaky Friday grej.
Jag drömde alltså att jag vaknade upp och var i hennes kropp. 
Ja, jag vet att det låter sjukt. 
Men samma som här är det väl disney jag känner igen henne =)


Nr 4.  Maria Montazami

Maria Montazami verkar vara en glad och 
en trevlig liten prick. En sådan som bara sprider glädje runtomkring sig.
En som gärna spenderar sina pengar på heminredning.
Känd från Svenska Hollywoodfruar .
Har alltid tyck om henne. "Fattade tycke" kanske inte är det ord
jag direkt söker nu men från första avsnittet av SHF
så fastnade jag för henne direkt. 


Nr 5. Linday Lohan

Lindsay Lohan va ju min favorit.
Började väl med "föräldrar fällan"  eller vad den nu hette? 
Sen kom ju en av favoriterna Freaky friday, Herbie och Mean girls. 
Enligt rykten gillar hon att festa. 
Men man ska ju inte ta media allt för ordagrant heller. 
 Vet ju inte så mycket om henne liksom så kan inte så mycket mer skriva. 


Nr 6.  Justin Bieber



Valde honom bara för att han är rätt känd. 
Och tror det skulle vara jobbigt att typ gå på stan med honom. 
Men tror också han kan hitta på roliga stuffs. 
Och ja, jag gillar några av hans låtar faktiskt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar