fredag 15 november 2013

Killar och män

Idag tänkte jag att jag skulle prata om killar och män.
Speciellt en kille som jag skrivit med ett tag nu men fortfarande inte träffats.
Det hela började bra, men kände att det inte riktigt stod så rätt till till slut.
Killen verkade vara en bra och trevlig person,  söt va han också. ;)
Såklart har jag ju skrivit med andra samtidigt, och det fick denne kille reda på. Vilket visade sig att han hade en svartsjuk sida. Märkte det ganska snabbt också. Men inte förrän igår så fick jag ett chockerande sms från denna kille. Det gjorde mig lite spak.
Så det blev lite mycket och kanske lite skrämmande kan jag tycka. :/
Tänkte lägga ut en liten del av våran sms konversation här i detta inlägg ;)
Så ni kanske kan komma med bra förslag på hur jag ska gå tillväga när jag kommer att säga adjö till killen. ;)
Något som skrämmer mig mer är att han kallat mig för "Min älskade" ett par gånger nu.
Här kommer i alla fall en liten bit av den konversationen. Fortsätter att skriva mer sen ;)

P&K  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar