tisdag 5 november 2013

Bravader i Göteborg!

Som ni kanske inte vet har jag nu varit i
i Göteborg sedan i Lördags.
Vart såklart en liten runda in på en pub i Nordstan, 
för att sedan åka hem till en vän och sova.
Söndagen började bra.
Vi åker in till stan för att sedan gå in på Jensens och ta en varsin dessert
med kaffe och en karaff med husets vita vin.
Efter det så tog vi och gick till den där puben som vi var på Lördags kvällen.
Där avslutade vi 4 flaskor vitt, tillsammans med ett trevligt sällskap. 
Men kan lova att man var ganska tankad efter det.
Så det fick sluta med Taxi hem.
Måndagen var dock inte lika bra, jag var mest soffliggandes 
med värsta baksmällan. 
Och såklart pratades det en hel del i telefon med en söt kille ;) 
Men senare på kvällen blev det lite Ost, Kex & Vin =) 
Mummsigt värre ;) 
Idag tog vi bussen till Angered för att gå in på bolaget.
Och handla hem lite nytt till hemmet.
När vi väl står och väntar på buss nr 74 så ser jag Metro tidningen.
"Strippor dansade på lyx hotellet" (Clarion)
Då kommer det fram en gubbe och säger:
"Ja, en gång när jag åkte till London låt oss säga det är för ungefär 4 år sedan.
Jag skulle ha en trekant. För att senare gå på porr-bio(i Sverige )med en vän och 
får då se ett oförväntat klipp på honom själv.Men titta där är ju jag?! "
Gubben hade då gått fram och frågat nåt om vart dem fick tag i det klippet =)
Han hade tydligen fått ett belopp på ca 20.000 kr "i skadestånd"
Detta tyckte ju inte jag lät så speciellt trovärdigt va? =)
Eller vad tycker ni? ;) 
Nu sitter jag här med ett glas vin och surfar runt en hel del. 
Lyssnar självklart på nån bra låt =) 

Puss & Kram <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar