söndag 20 oktober 2013

Måste sluta upp med detta!

Nu var det ett tag sedan IGEN! 
Men nu har jag pratat med en vän och typ bestämt 
att jag ska åka hem till honom i Göteborg på Fredag 1. Nov. 
Var ett tag sedan sist jag träffade honom. 
Tror närmare bestämt att det var på halloween år 2007!
Så det är ju som sagt ett tag sedan. 
Borde bli dags att ses nu tycker jag :P
Man att nästan lova allt och alla att jag ska göra
både det ena och det andra måste jag sluta upp med. 
För jag brukar kunna glömma bort vad jag sagt och lovat till vem ;) 

Denna helg-


Fredag: Följde jag med en flat kompis ut på en klubb
som heter Strömpis här i Örebro. 
Jag var dock nykter men hade kul i alla fall. 
Väl där borta träffade jag några som man kände till. 
Och såklart så såg man ju några ögongodisar som man
kunde vila ögonen på! :P

Lördagen: Var jag barnvakt och hade filmmys med 2 söta
och under bara barn. 
Efter filmen var dom så duktiga och trötta och lyssnade
på mig när jag bad dom borsta tänder och gå till sängs. 

Söndag: Nu sitter jag hos en vän har precis ätit pizza
 och vet varken in eller ut. 
Kan ha med min trötthet att göra om jag ska vara ärlig. 
Fick ju inte så mycket sömn i natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar