fredag 14 juni 2013

Tack och lov!

Jag kan säga att det var bra att jag aldrig 
satte mig i bilen med min mor igår! 
Usch, liksom orka åka över 100 mil bara ena 
sträckan och sen 100 den andra på vägen hem liksom. ;) 

Så istället har jag inte gjort så mycket mer än
att jag tog mig en tur på cykeln. 
En tur på nästan 2 mil. 
Eller kanske bara det va 1,7 mil? 
Aja, inte så viktigt men men. 

Fan, tagga inför imorgon.. 
Parkhäng med polers och bira, kan inte bli bättre.
Hoppas jag stöter på en och en annan snygg bögjävel som mig ;) 
Haha :D

Nu blir det lite serie kollande..
Vet dock inte vilken än efter att jag nu sett klart på 
Ghost Whisperer, alltså alla 5 säsonger. 
Buuhuu, vill ha mera GW.

Ni kan ju komma med bra förslag på
någon bra serie som jag kan kolla på. ;) 

Hepp detta får räcka för idag.. 
Skriver väl nåt mer imorgon om tid finnes?

Puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar