onsdag 5 juni 2013

Jag vet att jag är lite jobbig!

Som vanligt så är det ju ett tag sedan jag skrev. 
Men det måste jag se till att det blir en ändring på. 
Tänkte även dela med mig om en video.
En cover som en Linus Svenning gjort.
Ett klipp som jag så mycket tycker om...
Finns de som inte alls gillar honom.
Men jag gör i alla fall de, och tycker han borde få en chans.
Klippet kommer lite längre ner..
De senaste dagarna så har jag mest tagit det lugnt.
Vilket betyder att jag mest träffat vänner och kollat film
och bara umgåtts en hel del. 
Nu så ska jag väl lägga mig ner efter en lång dag med 
sköna och härligt långa promenader med sötaste Lindah. ♥
Men innan  jag ska sova så blir det självklart ett avsnitt Ghost Whisperer! Haha
Jag är liksom helt in löved i den serien. ;)

En liten bild på lilla mig. ;)




Här kommer i alla fall klippet:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar