måndag 20 maj 2013


Asså jag gillar att gå dit.. är mest på grund av den roliga och knäppa personalen som finns! Hahaha


Lagom med folk.. Men ganska bra och snabb service! Vilket jag tycker är bra!


Jätte trevlig personal.. Därför kan de hända att man köper nåt där ifrån ibland! Men blev jätte förälskad i ett par skitsnygga mjukisar där.. kosta dock en aning för mycket.. får bli en annan gång med andra ord.


jag gillar allt med SF förutom att det blir så kallt inne i salongerna. Man liksom sitter och fryser. oavsett om det är sommar eller vinter! Hade det inte varit så kallt hade de fått en solklar FEMMA av mig! =)


Tycker detta ställe är toppen då man får hjälp precis på direkten. Man får lämna in/tillbaka varor fast det är uppbrutna förpackningar!


Är ingen höjdare direkt. Tycker inte personalen är så speciellt trevliga samt att det är så otroligt dålig service. Och sen är det ett bland det dyraste kedjan.


Älskar marieberg galleria! Dem har allt mellan mat och skor och kläder till elektronik! Vilket jag tycker är TOPPEN!


Är ett toppen ställe, är dock ganska så varmt där inne. Är ganska dyrt också men det är det såklart värt!


Här går jag och fika då jag ska fixa. Gillar deras latte! Den är så god. Och super trevlig personal såklart!


Är några bra billiga priser och erbjudanden vilket jag tycker är bra. Men.. är dock en och annan otrevlig personal.


Hit gick jag för att köpa allt till djuren. Allt mellan Mat och andra roliga prylar! Tycker om personalen och dom brukar ha toppen rabatter


Använder spotify varje dag och är riktigt nöjd! Typ alla låtar finns och man kan göra bra spellistor och dela med sig av listorna och lyssna på andras.


Tycker alltid att det är super trevlig personal och riktigt hjälpsamma. Dock är det alltid så varmt i butiken så man svettas ihjäl.


Bland världens godaste dryck Coca-Cola! Men visst man kan tröttna om man typ dricker för mycket. Och då får man ju fasiken dricka mycket! Så tummen upp!


tycker bara att det kan ta lång tid i köer och har man en bokad tid så får man likförbannat vänta ca en kvart i alla fall. Har en hel del OTREVLIG personal vilket jag inte diggar!


Är en grymt bra affär med super trevlig personal och grymt bra service! Tummen upp! =)


Nog för att jag bara varit där en gång. Men tyckte det var trevligt och mysigt. Dom har skit god mat! =)

 
Skit bra. Med tanke på att man ibland får rösta fram nya chips sorter! =)
 
 
 
 
kan alltid vara kul att gå dit och handla. just på grund av att vissa saker heter så konstiga saker! Te.x Pasta på Tyskt vis! hahahaha =)
 
 
 
 
Skit bra med många filmer man kan både hyra och köpa! Vilket jag tycker är TOPPEN! =)
 
 
 
 
Tycker detta ställe är toppen! =)
Finns dock lite negativt också annars skulle de fått en fem poängare! Det negativa kan vara att ibland när man ska in från ute serveringen för att gå på toaletten så står vakterna där och frågar om ID-kort. fast jag suttit på deras ute servering och druckit lite Vin!
 
 
 
 
Riktigt trevlig personal och sen är det inte så dyrt heller. Ska gå hit fler gånger!
 
 
 
 
Dom har den bästa räkmackan här!
Jag som älskar räkmackor
 
 
 
 
Är toppen! Här hittar man jämt presenter till barnen! =)
 
 
 
 
Har den bästa serien SOLSIDAN!
Det är ju tummen upp! =)
 
 
 
 
Här hittar jag jämt en massa olika saker. Från mattor till städ verktyg! =)
 
 
 
 
Väldigt god mat där faktiskt.. har dock inte varit där på ett bra tag.
 
 
 
 
Jag gillar apples produkter UTOM macbooksen. xD
Jag förstår mig inte på mac.. xD
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar