söndag 26 maj 2013

En mycket tröttsam dag!

Idag känner jag att jag har en lat dag. 
Jag är trött och känner mig sliten, men varför vet jag inte? 
Jag har kanske sovit för lite i natt? 
Är otroligt röksugen med, men tänker inte för mycket på det. 
Och på tal om rökningen så har jag "fuskat" lite. 
Jag vet, inte bra. 
Men inte mycket har jag då rökt.. 
¨Man kan ju säga att jag trappat ner kraftigt mycket på rökandet.
Ibland kan det ju ta en hel dag innan jag röker.
Och idag har jag bara rökt en enda cigg.  
Nog om de snacket nu. 
Idag har jag bara vart ute på en kort promenad runt Hallsberg sisådär
3 varv eller om det nu va 4 varv, det minns jag inte? 
Hallsberg är ju inte så stort så att jaa.. 
Blir nog en kvälls promenad med lilla söta Vinna om ett litet tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar