söndag 28 april 2013

Söndags kul!

Idag när jag vaknade så tänkte jag : Oh shit! 
Jag ville verkligen inte vakna, jag var så pass trött att jag ville somna om.
Men det gick fan inte!? =( 
Så jag har typ legat i sängen hela jävla dagen idag och inte gjort mer än att 
pratat i telefonen hela dagen. 
Men senare så kom Emmi förbi och hämtade upp mig för att handla lite på Willys.
Sedan åkte vi hem till henne där jag faktiskt fortfarande är.
Jag lagade maten åt oss så vi åt en ganska sen middag. 
Jävligt gott vart de. =) 
Så nu sitter man här och är lagom seg och mätt i magen.
Det är då godiset åker fram så man kan bli lite pigg ;) 
Dock sitter jag ju själv just nu, vilket inte är så kul. 
Får väl vänta på att Emmi kommer tillbaka efter att hon skjutsat hem en vän. 
Sen ska vi se om hon orkar med en film eller nåt så vi kan äta lite godis på de! =) 

Det får la ta och räcka för idag? 


C Ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar