måndag 1 april 2013

Borta bra men hemma bäst!

Äntligen hemma! =)
Trodde dock att jag skulle vara kvar i Norge tills på Tisdag. 
Men så blev dock inte fallet. 
Men när jag kom hem så kom mardrömmen igen.. 
Ångesten lever kvar & har gjort de sen i Torsdags...
Vet inte riktigt hur jag ska ta mig till med detta? 
jag måste ju sluta upp med mitt GOOGLANDE!!!
Detta funkar inte mera,
jag kan inte sova...

& nu....
.... mår jag som en anka på burk eller nåt? 
Jag är YR, har illamående & riktigt ont i magen med världens 
tryck i bröstet intill hjärtat.. 

Bröstsmärtan kopplar jag de till min äckliga ångest..
Som jag ska övervinna i alla lägen.. 
Den ska bannemig inte få dra ner mig i nån skit en gång till! 

Nu MÅSTE jag försöka få mig lite sömn om det nu går? 
Behöver det så jag orkar hämta datorn & min telefon imorgon! :P 
Om jag mår okej vill säga!^^ 
 Godnatt & Sovgott till er alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar