fredag 19 april 2013

Äntligen Helg!

Hej alla goa och glada! =) 
Jag vet att jag inte varit så aktiv på senaste. 
Men känner att jag inte haft ork.
Så nu skriver jag i alla fall fast orken inte finns. 
Igår tog jag en hel del promenader och det var välbehövligt kan jag tycka med tanke på mitt svajande humör =) 
Liksom ena stunden kunde jag vara ledsen, andra så var jag arg och sen kunde jag vara hur glad som helst? Haha =)
Sedan var jag på sjukhuset en snabbis för att träffa min kurator och så vidare. 
Där satt jag med lugnande tabletter i mig och läckte som en öppen bok! xD 
Kanske där av mitt humör igår? =) 

Aja, idag vette sjutton om vad som händer.
Får helt enkelt ta dagen som den kommer för det verkar vara vettigast just nu. 
Känner att jag är rätt så sugen på att glo på någon film eller 2 eller 3 xD 
Men men, det blir väl inte av? 

Need to do list! 

*  Ikea för att köpa nya gardinstänger osv.
*  Städa lite
*  Ut på promenad (För att jag vill & kan) 


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar