måndag 25 mars 2013

Vad ska man med vänner till!?

Jahopp! 
Igår fick man rada på en massa saker. 
Jag har en vän som tydligen backstabbar mig.
Saker som jag berättar till denne, går
denne och berättar vidare till andra.. 
& sådant skit pallar jag verkligen inte med =(
Tyvärr, jag kan faktiskt vara utan sådana "vänner"

Ett litet personligt brev till denne:

Tycker du att det är såhär man behandlar sina vänner?? 
Som SKIT?! Ta förfan och tänk om på vad fan du gör... Sen kan vi snacka vänskap igen.. 
Om jag ens vill mer. Jag ger dig chans på chans.. Men du kastar bort det, men på vad? Jag har klarat mig utan dig förr & kommer att kunna göra de i fortsättningen med...




Tycker bara att det är tragiskt att en så kallad "vän" 
gör såhär mot sina "vänner"
Men uppenbarligen va vi ju inte vänner..? 
Märks ju tydligt?
ELLER?


Aja, jag får typ helt enkelt bara skita i detta
och gå vidare istället.. 

Som sagt, klarat mig utan denne tidigare & 
kan göra de i fortsättningen med! ^^

Puss♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar