onsdag 13 mars 2013

Praktikdag nr1

Jahopp! =/

Jag kom visst lite sent till första praktikdagen idag!
Men gjorde inte så mycket tydligen.. =)
Vilket va bra! =)

De jag fick göra va:


* Jaga ut alla får ut till hagen och stänga ut dem
för att kunna fylla på med mat & vatten & lite annat smått.

* Sen jävlar var de kossorna som skulle ha mat osv.
Kan säga att de va bland de värsta jag vart med om på länge!

Jag fick i vilket fall se de söta små lammen, och kalvarna!
Så otroligt söta va dom!
Men blä, vad jag va rädd för kossorna...
Jag höll på att tuppa av ett x-antal ggr. xD

& så höll jag på att tjoaner i koskiten men blev inte så
tack & lov, ist blev de så att jag halka på isen så 
jag drutta omkull och fick ont på rumpan xD

Ska försöka ta några bilder imorgon..
Får se om jag kommer ihåg? =)
 
Nu ska jag lägga mig & kolla på film eller läsa i en bok?
Nåt av de i alla fall innan jag ska sova!

Med detta säger jag godnatt! =)

Puss&Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar