lördag 2 mars 2013

Fredagens Bravader!

Jahopp!
De är väl de man kan säga efter detta... =(
Gårdagen började bra med vin myys hemma hos mig.
Sen blev vi upphämtad av sässys ex & åkte till henne =)
Sen blev det utgång på Noise =)
Jag hade det sjukt jävla trevligt & kul där.. =)
Men, när de skulle stänga så gick jag såklart ut :P
Där ute blir jag påhoppad av en kille ...
Han typ gapa & skrek, kallade mig fula saker..
Sparkade ner mig...
Sen när jag låg där på marken så fortsatte denne att sparka!
Jag fick seriöst täcka mitt ansikte för va rädd för att ev
min näsa skulle knäckas ... =(
Minns i alla fall att denne man sa/skrek:
"JAG HATAR BÖGAR!"
Detta pågår i ca 3-5min innan han slutar & springer från platsen för att
Penny kom och skrek nåt?
Sen hjälpte hon mig upp..
Och vi fick skjutts hem sen i alla fall...
Kan säga att detta känns idag.. =(
Jag har ONT i HELA kroppen!!!
Blir nog inga fler inlägg idag?

Puss <3






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar